Prima data cu avionul

Consultantii Simplicity va pun la dispozitie cele mai usoare modalitati de rezervare, plata si comunicare. Va vor oferi cele mai ieftine variante de zbor oriunde in lume veti dori sa calatoriti.

Odata cu efectuarea rezervarii, veti primi informatii referitoare la pretul biletului, la conditiile si restrictiile aplicabile biletului de avion in baza rezervarii. Emiterea biletului si plata acestuia se face in functie de conditiile impuse de fiecare companie aeriana. Trebuie sa stiti termenul pana la care este valabila rezervarea si sa va prezentati la timp pentru achitare.In general, pretul unui bilet poate sa difere – in cazul unei destinatii – in functie de perioada in care se efectueaza calatoria, numarul de zile petrecut la destinatie, varsta sau confort.

In momentul in care ati ajuns la aeroport, o sa cautati poarta la care se face imbarcarea pentru avionul dvs. Actiunea de check in, de inregistrare a bagajelor si de inmanare a taloanelor de imbarcare incepe cu 2 ore inainte de decolarea avionului, astfel ca racomandam sa va prezentati in aeroport cu cel tarziu 1 ora si jumatate inainte.
In unele aeroporturi (Otopeni, de exemplu), calatoria cu avionul incepe cu trecerea prin filtrul de securitate. Bagajele care pot fi luate in avion nu trebuie sa depaseasca 55x35x25cm, restul bagajelor fiind depozitate in cala. Exista o serie de obiecte care nu pot fi luate in avion: lucruri ascutite, cutite, spray paralizant sau explozibile, pentru a nu pune in pericol siguranta zborului. Pentru ca este posibil ca in avion sa existe mai multe valize cu acelasi design, bagajele ce urmeaza a fi puse in cala trebuie sa fie personalizate, adaugandu-se o eticheta cu numele posesorului.

Urmeaza apoi etapa de check-in, in care un functionar al companiei aviatice o sa verifice biletul dvs de avion si o sa va atribuie un loc in avion. Dupa ce ati trecut de check-in, veti merge mai departe, spre poarta la care se face controlul pasapoartelor. Apoi veti astepta imbarcarea in avion, in spatiul anume rezervat in cadrul terminalului din aeroport. De obicei, aceasta este ultima etapa inainte de imbarcarea in avion. La momentul sosirii la destinatie, veti trece mai intai pe la controlul pasapoartelor, apoi veti astepta ca banda transportoare sa va aduca bagajele pe care le-ati plasat anterior la cala avionului. In cazul in care ajungeti la destinatie si nu gasiti bagajul in aeroport, va trebui sa va indreptati spre biroul special amenajat in cadrul aeroportului respectiv, unde veti depunde o plangere. Desi nu este un lucru frecvent, se poate intampla ca bagajul dvs sa fie ratacit, mai ales daca ati parcurs un zbor cu escala, care a presupus transportarea bagajului dvs dintr-un avion in altul. In general, daca bagajul este ratacit, va trebui sa va asteptati la cel putin 24 de ore, pana cand acesta va ajunge din nou in posesia dvs. Trebuie sa mai stiti si faptul ca in toate cazurile de intarziere, distrugere sau pierdere a bagajelor sau a continutului acestora companiile aeriene au o raspundere limitata de 20 USD/kilogram/bagaj. De asemenea, au raspundere limitata si in cazul conexiunilor pierdute, a intarzierilor sau anularii unor zboruri.

Daca se intampla ca zborul dumneavoastra sa intarzie, din motive tehnice, meteo sau altele cunoscute si comunicate de catre companie in aeroport, trebuie sa va prezentati la biroul de check in de unde v-a inmanat cardul de imbarcare si sa cereti informatii suplimentare. In cazul in care zborul a fost anulat exista doua posibilitati:
1. va reruteaza pe alta companie aeriana – costurile sunt suportate de catre compania aeriana in cauza
2. vi se returneaza contravaloarea biletului de avion
Important este sa nu parasiti aeroportul pana nu optati pentru una din cele doua variante. Daca veti apela la ajutorul agentului de turism, procedura respectiva va dura mai mult, de aceea este extrem de important ca dumneavoastra in persoana sa rezolvati situatia in aeroport.

Daca este cazul de o simpla intarziere a zborului, va trebui sa asteptati in aeroport pana ce va sosi avionul dumneavoastra si veti fi anuntat ca poarta de imbarcare s-a deschis.
Daca este cazul de un zbor cu escala, iar intarzierea primului zbor duce la pierderea zborului de conexiune din aeroportul de escala, compania aeriana este obligata sa va aduca la destinatie pe orice alte zboruri cu destinatia dumneavoastra, astfel ca va vor reruta cu alta companie aeriana, costurile fiind suportate bineinteles de catre compania aeriana din cauza careia ati pierdut conexiunea.
Speram totusi sa nu aveti parte de asfel de situatii.

Va uram drum bun si un zbor lin!

Rezervari Hoteluri

De aici puteti alege si rezerva unitati de cazare din intreaga lume

Rezervari rent-a-car

Aici puteti rezerva autovehicule in tara si strainatate

Asigurari Medicale

Aici puteti verifica costurile si incheia asigurari medicale de calatorie

Abonare Newsletter

SimpliCity pe Facebook

Contact

  • Adresa agentiei Simplicity Piata Unirii nr. 6 Timisoara , 300085, Romania
  • Informatii de contact Telefon: 0256.22.22.99 Mobil: 0766.22.22.99, 0724.22.22.99 Fax: 0256.22.22.99 Email: office@simplicity.ro
  • Orar Luni - vineri 09.00 - 17.00 Sambata 10.00 - 14.00
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity
  • Partener SimpliCity

© 2013 - Simplicity – Agentie de turism in Timisoara